2012. május 24., csütörtök

Hajfonatok

Én az a típusú lány vagyok, aki általában mindig ugyanúgy hordja a haját. Leengedve. Még nyáron is. Akkor is 35 fok van. Az egyetlen dolog amivel változatossá szoktam tenni hajviseletemet, a hajpántok. Nem szeretem a feltűzve a hajam, mert úgy érzem attól dundibbnak tűnik az arcom :) Mostanság viszont annyi szépséges képet találtam hajfonatokról Pinteresten - nemrég regisztráltam be, de hatalmas rajongója vagyok az oldalnak -, hogy úgy döntöttem megpróbálkozom azzal, hogy csináljak egyet magamnak :) 
Először mutatok pár csodás képet, utána következik majd az én első próbálkozásom:


 

 

Egyébként ez adta az inspirációt:


Végül jöjjenek a saját képeim:





Ti hogy álltok a fonatokkal? Szoktatok magatoknak csinálni?








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése