2012. március 7., szerda

Új kedvencem, a menta

A mentás csoki kétféle reakciót vált ki az emberekből, van aki imádja, és van aki ki nem állhatja - én egyébként az imádók táborába tartozom. Kíváncsi vagyok, hogy kiből, mit vált ki az idei nyár egyik legmeghatározóbb színe: a menta. A nyár színei a fagyiszínek, vagy pasztell színek lesznek, csak úgy mint tavaly,  ez elég szembetűnő egyébként, hiszen a boltok polcai tömve vannak az ilyen színű árukkal. Ezekből azonban kiemelkedik a már említett zöldes kékes árnyalat, sötétebb, illetve világosabb változatban is.

Összegyűjtöttem pár szépséget innen onnan, utána pedig megmutatom én mit vettem - most a barátaim épp hatalmasra nyitják a szemüket, és meg sem tudnak szólalni a meglepéstől, ha ezt olvassák, hiszen tudni kell rólam, hogy szinte csak feketét hordok, de nem vagyok gót vagy ilyesmi, csak szeretem és kész. 

Zara:






H&M:




Mango:






Stradivarius:





És még sorolhatnám, már így is túlzásba vittem a képeket, elnézést, de hát olyan jó ez szín, minden árnyalatban :)

Végül a sajátjaim (egyet kivéve, ami a tesómé, de szerencsére jó tesók vagyunk, megosztjuk a dolgainkat):



(a bal felső sarokban lévő nem tudom mennyire látszik a színe)

(na ezek tényleg nem látszanak sajna a színek, de a második az menta)




Az utolsó képen lévő cipő nem az enyém, de majd kölcsönkérem néha... Egyébként minden a Primarkból van, aki ismeri az tudja mennyire olcsó, ezért tudtunk ennyi cuccot beújítani ebből a színből.

+1: tesóm készített egy szépséges hajpántot, hogy tetszik?






Ti fogtok valami mentaszínűt venni az idén? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése