2012. március 8., csütörtök

Szemöldöknövesztő

Valószínűleg sokak előtt a cím olvasása után egy hatalmas kérdőjel jelenik meg, így voltam ezzel én is. De mivel felkeltette az érdeklődésemet, utána olvastam, hogy mi ez. Egy különleges szérumról van szó, amit a szemöldökünkre kell kenni, ami így meggyorsítja a szőr növekedését, illetve dúsabbá teszi azt. Jobban belegondolva van létjogosultsága ennek a szernek, hiszen hányan követik el azt a hibát, hogy túlszedik a szemöldöküket, és nevetségesen vékonyra formázzák, ami utána persze nem nő vissza oda ahova kéne. Évek óta a természetes szemöldök a divat, már régesrég lejárt a rajzolt és tetovált szemöldökök divatja - már ha valaha voltak is divatban, engem mindig is kirázott tőlük a hideg. Szóval ez nagy segítség lehet azoknak, akik újra normális szemöldököt szeretnének, de az valahogy nem akar visszanőni. Sminkesként mondom a szemöldököt ápolni nagyon fontos dolog, ez ad keretet az arcunknak, egy rossz szemöldök el tudja rontani egy egész arcot. A tesztek szerint, és az interneten általam olvasott vélemények szerint is elég hatásos a szer, róla van szó:


Az ára elég borsos, 37 fontba kerül, és csak itt Angliában lehet hamarosan kapni a Boots üzletlánc boltjaiban, de biztosan lehet majd interneten is beszerezni. Azt írják minimum 8 hétig kell használni az igazán látványos végeredményért. Tudom elég durva az ára, de szerintem annak mindenképp megéri, aki szeretné visszakapni szemöldöke régi formáját. Egyébként ezt a terméket ugyanaz a cég fejlesztette ki, mint a Rapidlash nevű készítményt, ami szintén gyorsítja a szőr növekedését, illetve dúsítja, csak éppen ez a pillákon fejti a hatását. Nagyon jó kritikákat olvastam erről a termékről is, be lehet szerezni ebayről, amazonról is. Számos előtte-utána képet lehet látni különböző hölgyek szempillájáról, amik igencsak meggyőzőek.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése