2012. március 18., vasárnap

Hosszú, láncos fülbevaló

Mostanság van egy fülbevaló típus, ami nagyon tetszik, pedig általában, nem hordok nagy fülbevalókat, mert hosszú a hajam, és úgyis eltakarja. Azonban egy ilyet muszáj lesz beszerzem, vagy megcsinálnom. Először a Dorothy Perkinsben láttam, már ott nagyon megtetszett, de később többféle változatban bukkantam rá más helyeken:





Következő találkozásom vele egy sorozatban volt (talán ez tetszik a legjobban, tök jó, hogy 3 színből van, fekete, arany és ezüst):


Rábukkantam egy etsy shop ban is, teljesen véletlenül (nagyon szép, de egyhén szólva drágállom):


És végül találtam a Bershkában is (bár ez nekem nem elég hosszú :)):



Most ott tartok, hogy csinálok egyet magamnak, egyelőre még láncot keresek, nem döntöttem még el milyen legyen pontosan, de majd ha elkészítettem, akkor megmutatom Nektek! :)







2 megjegyzés:

  1. Hali :)
    Húú, én is láttam kb 2 hete és nagyon megtetszett, de tuti nem a bershkában, talán I'm-ben(?).. ls azóta máshol is feltűnt, de csak ilyen rövidben.
    Nem volt túl drága, de DIY sokkal olcsóbban megcsinálható, nekem is hosszabban jobban tetszene. Kreatív boltokban szinte minden hozzávaló kapható, csak vlmikor el kellene jutni oda.. :p
    Viki

    VálaszTörlés
  2. köszi, nagyon aranyos vagy, igen tudtam, hogy ott lehet kapni hozzá dolgokat, és igen az egyik gondom az időhiány volt eddig, a másik inkább neten szoktam alapanyagokat felkutatni, mert sokkal sokkal olcsóbban hozzá lehet jutni, mint a hobbiboltokban :) Igen, a DIY elég olcsón kihozható, másrészt saját ízlésnek 100%ig megfelelő lesz ;) plusz még dicsekedhet mindenkinek az ember, hogy hát igen én csináltam :D

    VálaszTörlés