2012. március 5., hétfő

Hello Monday - Végre egy ok, amiért lehet szeretni a hétfőt


A hétfőt senki sem szereti, azt hiszem, ebben mindenki egyetért velem. Vége a hétvégének, és kezdődik egy új hét, megint munkába, suliba kell menni... Nos, végre itt egy ok, amiért érdemes felkelni! Én legalábbis ma nagyon izgatottan keltem, mert tudtam, hogy ma reggel rakják fel az eheti termékeket a hellomonday oldalára. Múlt héten olvastam először erről az oldalról, egy másik blogban akadtam rá. Magyar honlapról van szó, ahol akár 70%-os kedvezménnyel juthatunk hozzá, az egyébként igencsak drága, márkás illatszerekhez, krémekhez, sminktermékekhez. Olyan márkák vannak, mint Biotherm, Lancome, Chanel, stb. Egyszerre körülbelül 15-20 termék van fenn, amiket kizárólag azon a héten lehet ilyen kedvezményes áron megvásárolni, illetve természetesen a készlet erejéig. Minden termék eredeti, a magunkról részben elolvashatjuk, hogy hogy tudnak ennyivel alacsonyabb árakat kiszabni az amúgy drága árukra. A szállítási költség, 1500 Ft, futár viszi ki, de lehetőség van a személyes átvételre is, Budapesten, a Szépvölgyi úton. Taggá válni rendkívül egyszerű, mindösszesen be kell regisztrálni az oldalon, ami kb 3 perc, és már vásárolhatunk is, fizetni a termék átvételekor kell. Sajnos, még nem vettem senkit, mert múlt héten elfogyott az a termék, amit kinéztem magamnak, mielőtt leadtam volna a rendelésemet, de hamarosan fogok rendelni, ez biztos. Ízelítőként az eheti ajánlatukból:

Lancome tus, 1990 Ft-ért

Chanel szájfény, 2900 Ft-ért

Biotherm alakformáló krém, 3400 Ft-ért

Jó vásárlást mindenkinek! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése