2012. március 14., szerda

Hello Monday - Vásároltam!

Ma végre sikerült elmennem a Hello Monday oldalán vásárolt termékekért, már nagyon vártam, hogy nálam legyenek! :) Szerdánként a Szépvölgyi úton lehet személyesen átvenni és kifizetni a megrendelt szépségeket, ahogy ezt már a korábbi bejegyzésben írtam, így a mai intézkedős utamba beiktattam ezt a kis kitérőt. 100%-ban elégedett vagyok a vásárlással, minden, amit megrendeltem el volt téve a nevemre, nagyon kedves bánásmódban részesültem, és egyébként a showroomban ki vannak rakva a termékek, kicsit nézelődni is lehet. Na de lássuk mikre sikerült szert tennem:


Az utóbbi két hétben ezt a 4 terméket sikerült választanom, egy szempillaspirál, 2 szájfény és egy szemhéjpúder paletta, 2 Lancome, 2 Chanel. Általában MAC dolgokat veszek, szerettem volna ezt a két márkát is kipróbálni végre.


Nagyon szép ez a paletta, holnap már kipróbálásra is fog kerülni, az esti buli sminkem valószínűleg ezzel fog készülni, háromféle kis szivacsos applikátor van hozzá, én ezeket nem fogom használni, hiszen sminkes lévén ecsettel szeretek dolgozni, de azoknak ez praktikus akiknek, nincsenek otthon ecseteik.

A szempillaspirált anyukámnak vettem ajándékba, és bár én a műanyag kefével rendelkező spirálokat szeretem alapvetően, azért ki fogom próbálni, kíváncsi vagyok milyen.


Mindkét szájfénynek nagyon szép színe van, én imádom a színezett szájfényeket, mert magunkban is szépek, nem olyan hivalkodóak, mint egy rúzs, de rúzsra téve is nagyon hasznosak lehetnek. A Chanel valószínűleg holnap szintén tesztelésre kerül.

Összességében tényleg pozitív dolgokat tudok elmondani, csak ajánlani tudom, hogy vásároljatok! A termékek tényleg eredetiek, a vásárlás pofon egyszerű, az árak szuperek, az átvétel is zökkenőmentes, és gyorsan hozzájuthatunk a termékekhez, kell ennél több? :)




5 megjegyzés:

  1. Szió!
    Ez a paletta wet&dry, úh ne dobd ki az applikátorokat, lehet nedvesen is kipróbálnád, ahhoz pedig kellhet! :)
    Viki

    VálaszTörlés
  2. hú, köszi a tippet, aranyos vagy! :) egyébként nem dobtam ki :)

    VálaszTörlés
  3. Szia! Az átvételnél a nagy irodaházakba kell bemenni, vagy egy kisebb bolt van valahol?
    Kira

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! bocs, hogy csak most válaszolok, nem volt netem hetekig! nem irodaház, igazából egy lakóház, elég könnyen meg lehet találni, nagy tábla van kint!

      Törlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés