2012. március 26., hétfő

Gumis farmer -Jeggings

Körülbelül 3 hónappal ezelőtt a Karácsony utáni leárazásban vettem gumis derekú farmert, vagyis jeggingset a barátnőm ajánlására, aki rengeteget dicsérte, mert hogy mennyire kényelmes, mennyire szuper. Kicsit szkeptikusan vittem be a próbafülkébe (mondván nekem ez úgysem áll majd jól), de felpróbálva tetszett magamon, végül úgy döntöttem, megveszem, egy próbát megér, nem is volt túl drága (egyébként a Mangoban vettem, de nem olyan mint, ami majd lejjebb lesz a képen). Azóta konkrétan ez a kedvenc farmerom! Annyira kényelmes, hogy hihetetlen, egyszerűen imádom! Csak ajánlani tudom mindenkinek! Kellemes viselet, mint egy leggings, de mégsem úgy nézünk ki benne, mint aki elfelejtett felöltözni (ezzel utalnék arra, hogy a leggings nem nadrág, engem kiráz a hideg, amikor a lányok úgy hordják mintha az lenne :)).  Szerencsére van választék bőven mostanság belőle, úgyhogy össze is gyűjtöttem párat: (egyébként is jönnek a Glamour napok, szerintem egy ilyen nacit mindenképp érdemes felvenni a bevásárlólistára)






 Bershka: (ez ugyanaz a darab 3féle színben)








A bejegyzés végére akartam írni, hogy hiányolom, hogy jeggingsből nem nagyon lehet találni színesebb változatokat, hiszen most igencsak divatosak a szivárvány összes színében a farmerok, de végül találtam a  Pull and Bear honlapján elég sok színben:






Ennél sokkal több színben vannak, csak kiválogattam néhányat. Viszont mindegyik gombos, tehát ezek egy fokkal kényelmetlenebbek, mint a csak gumisok, de jeggingsként vannak feltüntetve, és én úgy láttam, hogy zipzár nincs is rajtuk, csak gomb. Szóval az igényeim nincsenek tökéletesen kielégítve, mert én csak gumist kerestem színesben, de ezek akkor is nagyon tetszenek, mert gyönyörű színek közül lehet válogatni.

Persze itt is vannak hagyományos színekben:



Nektek van már ilyen nadrágotok? Szeretitek? Ha még nincs terveztek venni?


2 megjegyzés:

  1. Nagyon szuper cikkeket írsz, van érzéked a divathoz. Persze az egész honlap is nagyon szép, a háttér és betűstílus, nem lehet nem szeretni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj de aranyos vagy!!! nagyon köszönöm! feldobtad a napom :)

      Törlés