2012. március 6., kedd

The Body Shop - Végre Budapesten is

Juhúúúúú! Végre! Április 3-án megnyílik az első Body Shop bolt az Aréna Plázában. (Jó, tudom, hogy eddig is volt egy Body Shop termékeket forgalmazó bolt a Mom Parkban, de ott pofátlanul magas árakon lehet hozzájuk jutni - már elnézést a szóhasználatért, de ez az igazság.) Mint már említettem egy korábbi bejegyzésemben, én most fedezem fel a termékeiket, itt Angliában. Természetesen hatalmas imádója lettem a boltnak, már kártyám is van, amivel folyamatosan 10% kedvezményt kapok, illetve minden 10 font feletti vásárlás esetén kapok egy bélyeget, 4 ilyen után választhatok, 5 fontért ajándékot, ezenkívül a szülinapomon is választhatok 5 fontért valamit. Ezt csak azért írom le, mert gondolom Budapesten is lehet majd kártyát kiváltani, mindenképpen ajánlom, nagyon megéri az éves 5 fontos kártya díjat. Addig is, amíg megnyílik a bolt, gondoltam írok pár bejegyzést azokról a termékekről, amiket kipróbáltam, és szerintem jók.

Az elsőként ezt választottam:


Ez egy a szem környékére való kis tégelyes gél. Hidratálja, hűsíti, felfrissíti a szem körüli bőrt, aminek az ápolását hajlamosak vagyunk elfelejteni, pedig ez is fontos lépése lenne az arcápolásnak. Ennek a területnek az ápolása pedig annál fontosabb, minél idősebbek vagyunk, hiszen ha odafigyelünk késleltethetjük a ráncok kialakulását. Használhatjuk reggel, vagy este, esetleg mindkét alkalommal - ha reggel használjuk segít a fáradt szemek felfrissítésében, ami lássuk be, elég hasznos tud lenni. Használata egyszerű, egy picit teszünk az ujjbegyünkre, és azt eloszlatjuk a szem körül, hamar beszívódik, egyáltalán nem ragad. Az eladótól hallottam, illetve kommentekben is olvastam, hogy érdemes betenni a hűtőbe, mert hidegen még hatásosabb, még intenzívebb a hűsítő hatás, ezt ki is fogom próbálni mindenképp. Összegzésként: csak ajánlani tudom!

Kinek mi lesz az első termék, amiért be fog menni az újonnan nyíló boltba Budapesten? :)

2 megjegyzés:

  1. Hát nagyon kíváncsi leszek, hogy mennyiért fogják árulni a cuccokat... :) Hála isten nekem van két drága unokatesóm akik ellátnak :D :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondjuk, arra én is kíváncsi vagyok... de ez legalább hivatalos bolt lesz, nem úgy, mint a mom parkos, szóval annál tuti olcsóbb lesz :) és ez így van, mi szállítunk szívesen ;) :*

      Törlés