2012. március 21., szerda

Alkottam - Gallért

A múlt héten ruhákat válogattunk kis családommal, rájöttünk, ideje lenne kiselejtezni pár dolgot. Eközben bukkantam rá anyukám régi bőrkabátjára, aminek nagyon örültem. Anya ki akarta dobni, de én nem engedtem.


Több részét is tervezem felhasználni,de első áldozatom a gallérja lett, amit levágtam:


Mivel így szétbomlott a varrás, a vágás mentén újra összevarrtam:
(Nem vagyok még profi, mostanság tanulgatom az ilyen dolgokat)


Belevarrtam egy szépséges szalagot, majd azzal lehet összekötni felvételkor:


Aztán egy részét visszahajtottam, és ragasztópisztollyal odaragasztottam:
(Részeben amiatt mert túl széles lett volna, részben pedig azért, mert így vastagabb lett szebben áll)


Végül pedig, az egyik fiókban talált dekorcsillagokkal díszítettem:
(Ehhez strasszkő ragasztót használtam, mert a ragasztópisztoly túl melegnek bizonyult ehhez az anyaghoz)





Ez az egyik első próbálkozásom azzal, hogy valamit magam készítsek el, úgyhogy nézzétek el, hogy nem tökéletes! Mindenesetre, remélem, hogy jó ötletet adtam, tessék turkálni a régi ruhadarabok között, kincsekre lehet ott lelni :)

Előző posztom a gallérokról, ha még nem olvastad volna:








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése