2012. február 23., csütörtök

Testláncok

Már jó ideje nagyon tetszenek, az olyan nyakláncok, amelyek az egész felsőtestet keresztezik össze-vissza. Még sajnos, sosem voltam olyan bátor, hogy megvegyek egyet, de most már ideje lenne! Főleg, hogy az öltözködésem általában egyszerű, minimalista, nem nagyon hordok sem mintás dolgokat, sem bonyolult szabású ruhákat, így nagyon jól bele tudnám illeszteni ezt a különleges ékszert a ruhatáramba. Még senkin sem láttam ilyet élőben - mondjuk Budapesten furán is néznének az emberek, ha meglátnának egy ilyet valakin, de őszintén szólva ez engem nem érdekelne -, de képeken nagyon jól mutat. Ha végre beszereztem egy sajátot, ígérem megmutatom, addig is itt vannak ezek kedvcsinálónak:

Ezek az etsy egyik shopjából vannak:
Facebook oldaluk is van:


Nekem ez a három a kedvencem az összes közül, amit találtam, mert egyrészt árban az egyik legelérhetőbbek, másrészt, tetszik, hogy egyszerűek, ha épp olyan kedvünk van rádobhatunk egy cuki kitűzőt, vagy ráköthetünk egy masnit, és így elég változatossá tudjuk tenni.

Ugyanebből shopból egyébként ez is tetszik:


Meg ez is, annyira cuki:



Ezeket csak azért nem választanám, mert ahogy említettem én egy jól variálható darabot keresek magamnak, de nyilván nem mindenkinek ez a legmeghatározóbb szempontja.

Az elsőhöz nagyon hasonlót egyébként találtam az ebay-en, de nem olcsóbb, így inkább az etsy-set választanám. Ha érdekel, itt találod.
(innen sajnos nem tudtam belinkelni a képet)

Az etsy-n rengeteg olyat találtam még, ami tetszik, de általában elég drágák sajnos:



Ezek ebből a shopból származnak:

Ezekbe szerelmes vagyok, annyira gyönyörűek, sajnos szintén elég drágák, de a fehérekből valamelyiket simán el tudnám képzelni az esküvői ruhámhoz:



Itt találjátok meg ezeket:

Végül pedig találtam a Dorothy Perkins oldalán 2őt, ezek eddig a legolcsóbbak, lehet meg is nézem őket valamelyik nap, hogy hogy festenek élőben:

Ha többet szeretnél megtudni róla, akkor itt találod meg a részleteket.

Erről pedig itt

Nos, ti hogy álltok ezekkel az ékszerekkel? Felvennétek őket?







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése